Понедельник, 17 июня 2024

Какая реклама самая эффективная?

1 409

Неяк давялося пабываць у абласным цэнтры. Па радыё ў аўтамабілі пачула цікавую рэкламу пра скідкі ў ювелірных магазінах, у тым ліку і ў нашым райцэнтры. Перадавала абласная радыёстанцыя. Але скарыстацца прапановай не паспела, бо пачула пра скідкі толькі ў апошні дзень акцыі. Я пастаянна слухаю раённае радыё і чытаю «раёнку». Чаму ж там не было ніякага паведамлення пра акцыю?
М.В.Сергіенка, г.Пружаны.
Адказвае загадчык аддзела рэкламы і маркетынгу «Раённых будняў» А.С.СІДАРЭНКА:

—Падобныя матэрыялы мы размяшчаем толькі на платнай аснове, як рэкламу. У нас дзейнічае дыферэнцыраваны падыход да рэкламадаўцаў. Калі акцыя мае сацыяльны характар і арганізатар якога-небудзь мерапрыемства не ставіць перад сабой камерцыйныя мэты, то яго рэклама публікуецца бясплатна. У адваротным выпадку неабходна плаціць па зацверджаных расцэнках.

Мяркуем, у дадзеным выпадку — гэта звычайны пралік маркетынгавай службы «Белювеліргандлю», якая з’эканоміла на выдатках на рэкламу, палічыўшы, што абласныя сродкі масавай інфармацыі маюць большую аўдыторыю ў рэгіёнах, чым мясцовыя выданні.

Але гэта не адпавядае рэчаіснасці. Большасць рэспубліканскіх і абласных друкаваных выданняў у раёне не маюць і па тысячы падпісчыкаў. Нядаўнія падзеі таксама пацвярджаюць гэту выснову: сёлета на рэкламным рынку раёна спрабавалі заняць сваё месца некаторыя газеты з іншых раёнаў, але няўдала.

Думаю, што наўрад ці маркетолагі ювелірнай галіны атрымалі чакаемы вынік ад акцыі. Тое ж можна сказаць і пра тых, хто клеіць аб’явы ля ўваходаў у пад’езды дамоў.

У снежні тыраж «раёнкі» вырас і складае звыш 10 тысяч экземпляраў. Гэта азначае, што не толькі кожны трэці жыхар раёна нас чытае. Самае  галоўнае, што нашым словам давяраюць людзі.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *