Заяўкі ад насельніцтва, кантроль за іх выкананнем, паведамленні аб аварыйных сітуацыях — вось далёка не поўны пералік прычын, па якіх насельніцтва раёна звяртаецца ў дыспетчарскую камунальную службу па адзіным тэлефонным нумары 115.
— Служба працуе кругласутачна, — гаворыць Ігар Бойка (на здымку), адзін з чатырох спецыялістаў дыспетчарскай службы Пружанскага КУВП «Камунальнік». — Акрамя апрацоўкі заявак, мы вядзем кантроль аб’ектаў, якія працуюць у аўтаматычным рэжыме: трох станцый абезжалезвання вады, кацельні па вуліцы Касцякова, гарадскога вадазабору і ліфтаў шматпавярховак.
Сігнал няспраўнасці з гэтых аб’ектаў паступае на манітор, і дыспетчар выклікае аварыйную службу.
У пазаштатных сітуацыях, напрыклад, ліквідацыі наступстваў ураганаў, снегападаў, дыспетчар таксама павінен арганізаваць работу аварыйнай службы так, каб непаладкі былі ўхілены як мага хутчэй.
Марына Вакульская. Фота Сяргея Талашкевіча.