Четверг, 16 января 2025

Лучше бы не делали. Жители дома по Октябрьской,54 показали подъезды и квартиры после ремонта крыши

2 385

Шматпавярхоўцы №54 па вуліцы Кастрычніцкай у Пружанах больш сарака гадоў. Зразумела, з цягам часу будынак стаў патрабаваць рамонту. І не было межаў радасці жыхароў, калі ў маі мінулага года нарэшце разгарнуліся будаўнічыя работы: пачалі ўцяпляць фасад дома, рамантаваць дах, мяняць вокны ў пад’ездах… Але што з гэтага атрымалася?27янв2015_3629

— Лепш бы яго і не пачыналі, — гаворыць гаспадыня кватэры №45 Г.Р.Арабей, — бо зрабілі яшчэ горш, чым было.

У прынцыпе, гэта бачна і простым вокам: падымаючыся па лесвіцы трэцяга пад’езда злашчаснага дома, з кожным паверхам усё больш яскравей мы бачым карціну, якую па тэлефоне апісвала жанчына. На стан апошняга паверха, як гаворыцца, без слёз не глянеш: падцёкі на сценах і ўваходных дзвярах у кватэры, лужыны вады каля стаяка… Гэты «капеж» трапляе і на лесвічнае электраабсталяванне.27янв2015_3610

У кватэры №44 восенню рабілі касметычны рамонт — дачку аддавалі замуж, дык хацелася крыху ўпрыгожыць жыллё. «Скажыце, хіба бачна, што пару месяцаў таму мы штосьці клеілі, фарбавалі?» — паказвае гаспадыня на адвісаючыя з-за сырасці шпалеры і столевую плітку. У тых месцах, адкуль цячэ найбольш, пакладзены анучы. «Рэгулярна іх выціскаю, іншы раз па два-тры разы за ноч устаю», — тлумачыць жанчына.

Ганна Рыгораўна расказвае пра свой патоп: «Цяпер у туалеце сцяна пастаянна мокрая. А ў ваннай столь, пафарбаваная эмаллю, у адным месцы набракла. Вырашыла той пузыр прабіць, дык адтуль вада плюхнула… Іншы раз проста хочацца плакаць з-за гэтага бязладдзя».

З жахам жыхары апошняга паверха думаюць пра магчымае дажджлівае надвор’е летам-восенню, плюсавую тэмпературу зімой ды вясеннюю адлігу: у такія дні ў кватэрах пачынае «плакаць» столь.

Сцвярджаць, што камунальная служба, вінаватая ва ўсіх гэтых непрыемнасцях, нічога не робіць, жанчыны не бяруцца: работнікі КУВП «Камунальнік» прыходзяць сюды штодзень, але чым займаюцца на даху, ніхто не ведае. Чым дакладна і калі гэтая гісторыя закончыцца, ніхто зразумелага адказу так і не дае. Работнікі тлумачылі: непрыемнасць здарылася з-за таго, што дах рамантавалі, выкарыстоўваючы новую тэхналогію, якой спецыялістаў не абучылі. Спрабавалі пенсіянеркі высвятліць сітуацыю  ў кіраўніцтва прадпрыемства, адправіўшы афіцыйны ліст са скаргай, ды ў канцы лістапада атрымалі нешматслоўны адказ: «На калектыўны адказ жыхароў «Камунальнік» паведамляе, што рамонт даха зроблены». Праўда, дырэктар прадпрыемства А.Ф.Шопік, за чыім подпісам прыйшла папера, падчас асабістага прыёму запэўніў, што не ведаў пра гэты адказ і абяцаў разабрацца.27янв2015_3613

А.У.Чараўко з 44-й кватэры прызнаецца, што працуе ў камунальнай галіне і ў прыватнай гутарцы звярталася да галоўнага інжынера С.В.Бабрука, які параіў чакаць у лепшым выпадку мая: магчыма, летам што-небудзь і прыдумаюць.

Справядлівасці дзеля варта сказаць, што з такой праблемай сутыкнуліся жыхары не ўсіх пад’ездаў. Тым не менш гэта не дазваляе адказным службовым асобам махнуць рукой на праблемы меншасці.

Марына Вакульская, Сяргей Талашкевіч (фта).

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *